יום רביעי, 6 באפריל 2011

להקת רוקסט (Roxette) תופיע בישראל

באוקטובר תופיע הלהקה השוודית רוקסט (Roxette) בגני התערוכה בת"א במסגרת סיבוב הופעות עולמי. הצמד יצטרף לגל הזמרים הפוקד את ישראל בחודשים אלו וביניהם להקות כגון דוראן דוראןקרודר ודורפמייסטרמוביבריאן פריפול סיימוןסוויד10cc, בוב דילן ו-ג'יינס אדיקשןהלהקה הוקמה בסוף שנות ה-80 ע"י הצמד מארי פרדריקסון ופר גסלה והוציאה להיטי פופ רבים (33 סינגלים) שנמכרו בלמעלה מ- 75 מיליון עותקים. מטרת הלהקה הייתה לכבוש את העולם והיא אכן הצליחה, אולם זה לא הספיק לה ולמעט מכשול אחד בשנת 2002 שבה עברה פרדריקסון ניתוח להוצאת גידול במוחה, ממשיכה הלהקה להצליח גם היום. בפברואר האחרון הוציאה את אלבומה ה-8 "Charm School" ויצאה לסיבוב הופעות עולמי שיימשך עד חודש נובמבר.
בשנת 1989 התפרסמה בזכות להיטה "Listen to your Heart" וכן בזכות להיט נוסף בשם: "The Look" . מיד לאחריו יצאה עם הלהיט: "It must have been Love" שנכתב לפסקול הסרט הקלאסי והמפורסם "אשה יפה".
רבים השוו את הצלחת הלהקה עם להקה שוודית מצליחה אחרת בשם "להקת אבבא" זאת על פי כמות המכירות ברחבי העולם המערבי. רוקסט הצליחה בעיקר בארה"ב עם 4 סינגלים שהגיעו למקום ה-1 במצעד האמריקאי ובנוסף זכתה להצלחה גם באירופה, אמריקה הלטינית וספרד.

מתי: 22 אוקטובר 2011
איפה: גני התערוכה ת"א
מחיר: החל מ-295 במכירה המוקדמת ולאחריה יעלה המחיר ל- 370

ניתן להשיג מגוון כרטיסים להופעות וכן כרטיסים לרוקסט (Roxette) באתר גו-טיקט סמוך לתאריך ההופעה.*
* אתר גו-טיקט אינו עוסק במכירת הכרטיסים באופן ישיר אלא מהווה פלטפורמה במסגרתה אנשים מוכרים את הכרטיסים שבידם באופן פרטי.
רוקסט בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה