יום חמישי, 17 במרץ 2011

בריאן פרי (Bryan Ferry) בישראל.

"Bryan Ferry - "Jealous Guy
עדכון אחרון (14.4.11): המועד החדש למופע של בריאן פרי יהיה ה-22 ביוני בהיכל התרבות בתל-אביב. 
עדכון נוסף לידיעה (12.4.11): בשל מצבו הבריאותי של הזמר בריאן פרי, נדחתה מועד הופעתו בישראל. טרם נמסר מועד חדש מההפקה אבל נראה כי המועד יהיה בחודש יוני. כאמור, פרי אושפז ב-5.4. ולפני מספר ימים עבר צינתור.

עדכון לידיעה (6.4.11): לפי דיווחים בעיתונים הבריטים, בריאן פרי אושפז אתמול בבית חולים כשמצבו הבריאותי לא ברור. כאמור, פרי אמור להופיע בישראל בעוד מספר ימים (19.4) וכרגע לא ברור מה סטטוס המופע. מההפקה נמסר כי לא ידוע להם על שינוי בתוכנית המקורית. 


טוב, עכשיו זה כבר רשמי! הקיץ הזה הולך להיות חם (ויקר) - זאת כתוצאה ממצעד האדיר של אמנים מחו"ל שבאים להופיע בישראל. רק לא מזמן כתבנו שג'ורג' בנסון, אנריקו מסיאס, דיפ פרפל, ג'סטין ביבר, קראוון, הדורז ועוד רבים אחרים, מגיעים לישראל, וכבר אנחנו מוסיפים עוד כמה להקות וזמרים לרשימה כגון בריאן פרי וקני ג'י.
אז כן, בריאן פרי (Bryan Ferry) מגיע להופעה בישראל. לפי מפיקי ההופעה, הזמר הבריטי בן ה-66 יגיע עם הרכב ענק ויעניק מופע מרהיב ומושקע. בריאן, אשר התחיל את דרכו בשנות ה-70 עם הלהקה רוקסי מוזיק (Roxy Music), הגיע להישגים מרשימים למדי עם 3 אלבומים שהגיעו למקום הראשון ועוד כ-11 שירים שנכנסו לעשרת השירים הטובים ביותר. בין השירים המוכרים יותר שלו ניתן למצוא את "Slave to Love", "Avalon" וכן "Jealous Guy".
הידיעת:
חלק נכבד מן הנשים שאיתן היה בריאן בקשר הופיעו על גבי עטיפת האלבומים של הלהקה רוקסי מוזיק.
אחד הקשרים הרציניים ביותר שלו עם דוגמנית בשם ג'רי הל הסתיימו כאשר זו עזבה אותו לטובת מיק ג'אגר.
מתי: 22 ביוני, 2011.
איפה: היכל התרבות, תל-אביב.
מחיר: בין 350-450.
ניתן יהיה להשיג כרטיסים להופעות באופן כללי, ובין היתר כרטיסים לבריאן פרי (Bryan Ferry) באתר גו-טיקט סמוך לתאריך ההופעה*.
* אתר גו-טיקט אינו עוסק במכירת הכרטיסים באופן ישיר אלא מהווה פלטפורמה במסגרתה אנשים מוכרים את הכרטיסים שבידם באופן פרטי.
בריאן פרי בישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה