יום חמישי, 17 במרץ 2011

מארק אלמונד בפעם השלישית בישראל

עדכון (13.5.11): מארק אלמונד ביטל את הגעתו לישראל ולא יתקיים המופע כמתוכנן. 


הזמר הבריטי מארק אלמונד (Marc almond), סולן להקת "סופט סל" לשעבר, יגיע להופעה בישראל במאי 2011 במועדון הבארבי בתל אביב. זוהי הופעתו השלישית בישראל לאחר שהופיע בשנת 1983 תחת ההרכב "מארק והממבאס" בקולנוע דן וב-2004 במועדון TLV. הופעתו בישראל היא חלק מסיבוב הופעות בשם "Hits and A Sides". מחיר כרטיס עבור 200 הכרטיסים הראשונים יעלה 199 ש"ח ולאחר מכן יעלה 219 ש"ח.

אלמונד בן ה-52, נולד בשם פיטר מארק סינקלייר אלמונד, בעיר סאות'פורט, אנגליה. זכה לפרסום בעיקר בשנות ה-80, בתקופת השיא של הגל החדש והסינ'תפופ. בשנת 1978 הקים עם חברו ללימודים דיוויד בול את להקת Soft Cell, אולם הפריצה שלהם הגיעה בשנת 1981 עם הלהיט: "Tainted Love". בהמשך פיתח אלמונד גם קריירת סולו משגשגת ולקח חלק בשיתופי פעולה עם אמנים מצליחים דוגמת גי'מי סמרוויל, ניק קייב, סוזי סו ועוד. אחד משיריו המפורסמים שהיה גירסת קאבר לשיר ישן משנת 1967 הינו: "The Days of Pearly Spencer"

הידעתם? - אלמונד היה מעורב בתאונת דרכים קשה
בשנת 2004 זמן קצר לאחר ביקורו השני בישראל, נפצע קשה מארק אלמונד בתאונת דרכים, לאחר שמכונית פגעה באופנוע עליו רכב. הוא עבר כמה ניתוחים ואף היה שרוי בקומה במשך שבועיים והחלמתו נמשכה כשנה. אלמונד היה צריך ללמוד לשיר מחדש ויש האומרים כי היום הוא שר יותר טוב מאי פעם.

מתי: מוצ"ש 14, מאי 2011
איפה: מועדון הבארבי תל-אביב
כמה: החל מ- 199 ש"ח


ניתן יהיה להשיג כרטיסים להופעה של מארק אלמונד (Marc Almond) באתר גו-טיקט סמוך לתאריך ההופעה*
* אתר גו-טיקט אינו עוסק במכירת הכרטיסים באופן ישיר אלא מהווה פלטפורמה במסגרתה אנשים מוכרים את הכרטיסים שבידם באופן פרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה