יום שני, 10 בינואר 2011

אנדראה בוצ'לי מגיע לישראל!

לאלו שפחות מתרגשים מג'סטין ביבר או בון ג'ובי ורוצים להנות ממוזיקה קלאסית אמיתית, הגיע תורכם. הטנור האיטלקי - והאגדי - אנדראה בוצ'לי יגיע לישראל ביוני 2011 במסגרת פסטיבל האופרה ויעניק מופע במצדה - מקום שרק מוסיף לאווירה הקסומה כמובן, כפי שיודעים אלו שזכו לראות את המופע נבוקו.
את בוצ'ילי ילוו נגני התזמורת הסימפונית מראשון לציון ומקהלת האופרה. 
בוצ'לי ביקר בעבר בישראל ב-2008 כאשר הגיע לרגל יום הולדתו של הנשיא שמעון פרס.
בוצ'לי, יליד טוסקנה ובן 52 התעוור לחלוטין בגיל 12, דבר שרק הוסיף לייחודיות קולו לטענת רבים מחבריו. אומנם בוצ'לי נהג לשיר שנים רבות, אך עיקר תהילתו החלה בשנת 1992 כאשר התגלה אצל הזמר (הרוק-קלאסי) זוקרו.
האלבומים המוכרים יותר שללו הינם II Mare Calmo Della Sera ו- Romanza (שרובנו מכירים בגלל הדואט עם שרה ברייטמן - Time to say goodbye). 


מתי: 12 ביוני 2011
איפה: מצדה. 
מחיר לכרטיס: בין 500 ל- 1300 תלוי במקום הישיבה. 
כרטיסים לאנדראה בוצ'לי ניתן יהיה להשיג באתר גו-טיקט לקראות המופע.*


* אתר גו-טיקט אינו עוסק במכירת הכרטיסים באופן ישיר אלא מהווה פלטפורמה במסגרתה אנשים מוכרים את הכרטיסים שבידם באופן פרטי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה